دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
۰ نفر

مرد ورزشکار که در درگیری و کتک‌کاری، دوستش را به قتل رسانده بود، به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

متهم

راز اين جنايت اواخر سال گذشته با زيركي زني جوان فاش شد. او كه از چند روز قبل متوجه بوي تعفن از خانه مرد صاحبخانه‌اش شده بود، به او زنگ زد تا علت را بپرسد. مرد صاحبخانه اما مدعي بود كه احتمالا قناري و بلبلش در قفس از گرسنگي تلف شده‌اند. زن جوان اما اصرار داشت تا صاحبخانه خودش را به خانه برساند، در غير‌اين‌صورت قفل در را مي‌شكند.

مردجوان وقتي سماجت مستأجرش را ديد خود را به خانه رساند چون مي‌دانست بوي تعفن به‌خاطر جسد دوستش است كه چند روز قبل در درگيري او را به قتل رساند. او به خانه برگشت و زماني كه جسد را داخل گوني گذاشت تا از خانه بيرون ببرد، زيركي زن مستأجر كار دستش داد و او با باز كردن در گوني پي به راز جنايت برد. وقتي پليس در جريان ماجرا قرار گرفت، مرد صاحبخانه به جرم قتل بازداشت شد. او كه ورزشكار است و چند حكم قهرماني دارد، در بازجويي‌ها به قتل دوستش اقرار كرد و گفت:

محمد(مقتول) از دوستانم بود. در جريان يك دعوا او را از دست 2شرور نجات دادم و دوستي‌مان همانجا شكل گرفت. روز حادثه او به خانه‌ام آمده بود تا درخصوص اجاره يكي از آپارتمان‌هايم با هم صحبت كنيم. محمد آن روز به من تهمت دزدي زد و گفت سيم كارتش را دزديده‌ام. عصباني شدم و هردو با هم درگير شديم. آنقدر همديگر را كتك زديم كه هردو بيهوش شديم. يك ساعت بعد وقتي به هوش آمدم ديدم او روي زمين افتاده و همچنان بيهوش است. آن روز خانه را ترك كردم اما چند روز بعد مستأجرم زنگ زد و گفت بوي تعفن در ساختمان پيچيده و آنجا بود كه متوجه شدم محمد فوت شده است.

به گزارش همشهري، اين متهم پس از اقرار به قتل دوستش روانه زندان شد و قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي جنايي براي اين متهم به اتهام جنايت كيفرخواست صادر كرد و پرونده براي محاكمه و صدور حكم به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد.

کد خبر 334106

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha